sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Five days before I go... Muutama päivä lähtöön...

It has been a confusing weekend, can´t really concentrate on anything. Just a few days left before I´m leaving to Myanmar. I have tried to think what must be done before I´m ready, I´ve been shopping... sunscreen, earplugs, bigger baggage, head light, insect repellent, first aid kit ... the list is endless what I should take with me. I have been reading a lot of instructions and training material and still think I may not know everything I need to know. Training is interesting though... already I have made friends with other volunteers.

I have seen my family, but all the time my thoughts are somewhere else, thinking about the upcoming job. On Friday Christofer, my dear grandson, was with me overnight and we went to the park to play. I will miss him a lot. Tomorrow will be my last day at work in school for now.

Onpas ollut hämmentävä viikonloppu! Tuntuu siltä, ettei pysty keskittymään oikein mihinkään. Enää viisi päivää lähtöön ja ajatukset harhailevat milloin minnekin. Koulutusmateriaaleja ja ohjeita on hirvittävän paljon ja en tiedä olenko lähellekään lukenut kaikkea. Koulutusohjelma on kyllä kiinnostava ja jo nyt olen tutustunut muihin vapaaehtoisiin ja päässyt keskustelun alkuun. Välillä kävin ostoksilla,,, aurinkovoidetta, korvatulpat, otsalamppu, ensiaputarvikkeita ja tietysti vanha matkalaukkukin on auttamattoman pieni...

Perjantaina Christofer tuli yökylään ja kävimme puistossa pelaamassa polttopalloa ja teimme äidille helmet pihlajanmarjoista. Poikaa tulee kyllä kova ikävä! Lasten kanssa viimeisiä tapaamisia ja keskusteluja ennen lähtöä. Ajatukset eksyvät koko ajan tulevaan työhön. Huomenna on viimeinen työpäivä koulussa ennen lähtöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti